Tuesday, May 29, 2007

Αντιγόνη.Εξετάσεις.ΚΑΤΑΡΑΑΑΑ

Δεν είμαι καλά.Δεν ξέρω τι θέλω.Όλοι τσακώνονται και δεν μπορώ αλλο.Ούτε άλλες εξετάσεις μπορώ.Όλα πάνε στραβά.Το χειρότερο?έπεσα για ύπνο με το mp3 στο repeat και απο το πρωι μου εχει κολλήσει το i can't get no satisfaction.Εγώ ωστόσο θα μπορούσα να get satisfaction αν μου ξεκολλούσε.
Διαβάζω ξανά το Μάργκο της Σώτης Τριανταφύλλου.Είναι σίγουρα ένα από τα αγαπημένα μου βιβλία.
Σταμάτησε να βρέχει.:(
Ο κατεστραμμένος γείτονας μου συνεχίζει να ακούει το stan σε repeat για πέμπτη συνεχή μέρα.
Την έβδομη θα ακούσει τον ήχο του cD πάνω στο κεφάλι του σε repeat.
Έχω εκνευρισμό.Δεν θέλω άλλη Αντιγόνη.Γιατί έπρεπε να τον θάψει τον Πολυνείκη η καταραμμένη??ΓΙΑΤΙ????
Ακούω Κ.Βήτα κλασικα.."κόκκινο φιλί σε μια κυριακή θελω να ζήσω".Πραγματικά.Καταραμμένη εξεταστικη μια κυριακη στις δώδεκα θέλω να ξυπνήσω.

Η κολλητή μου έχει υποστεί παράκρουση.Είναι πλέον βέβαιο.
Εγώ πάλι δεν θέλω κανέναν.
καλή σας μέρα!
(τουλάχιστον να είναι καλύτερη απο τη δική μου)



(αυτό μου το έστειλε η κολλητή μου.ναι.μόνο έτσι μπορεί αν σε κάνει κάποιος να γελάσεις μετα απο πέωτε συνεχόμενες ώρες Αντογόνη.)

No comments: