Sunday, May 27, 2007

Καληνύχτα σας

Ακούω το don't fear the reaper.
Είμαι λίγο..κάπως.Δεν μπορώ να το ορίσω ακριβώς.
Νίωθω γεμάτη από όλα αυτα που με πληγώνουν.
Τα διώχνω και αυτά ξανα έρχονται.
Οτιδήποτε και αν κάνω δεν μπορώ να τους ξεφύγω.
Και κάθε ταινία η βιβλίο,κάθε αντικείμενο μου τα θυμίζει.

Οι σκέψεις με διαπερνούν με την ταχύτητα του κάθε ανοιγο-κλεισίματος των βλεφάρων.
Βάζω μουσική για να κρυφτώ μέσα της και να ξεφύγω
Επιπλέω στη μελωδία
Γαλήνη και μετα...κάτι το ανεξέλεγχτο
Ένα παλμός συναρπαστικός ελέγχει και καθορίζει τον ρυθμό της αναπνοής μου
Η ένταση παίρνει μορφή σπίθας και ανάβει φωτίες στις γωνιές του μυαλού μου
Είμαι δέσμια τώρα αυτού του εκπληκτικού παλμού
Αισθάνομαι μέσα του ασφάλεια.
Η φωνή μου ξεδιπλώνεται και καλύπτει το κενό δωμάτιο
Τα χέρια μου θα ήθελαν να αγγίξουν όλα αυτά που το μυαλό μου μπορεί
Και τώρα πάλι εσένα σκέφτομαι
Πίασε το χέρι μου και θα σε τραβήξω σε μία δίνη αποχρώσεων του μαύρου,
φωνών,αναστεναγμών και αστεριών
σε μια ερωτικη σκηνή εναλλακτικού κινηματογράφου και μια ιδεολογία τρομαχτική
Και να μην ερθεις όμως, τώρα είμαι καλά.
Ένα πλοίο που σκίζει τα νερά με την ταχύτητα του ήχου
Το παιδί ποου τρέχει στο λιβάδι.
Ο χάρτινος πύργος που δεν θα πέσει.
Μονάχα τώρα.
Άλλα τέσσερα λεπτά στο παράδεισο
μέχρι να τελειώσει και το τελευταίο τραγούδι
Η κουρτίνα πέφτει,
Το κοινό χειροκροτά,
Η αίθουσα αδειάζει
Και ο καθρέφτης δείχνει φιλικότερος από ποτέ.

Δέν ξέρω τι γράφω πάλι.Έξαρση.
"valentine is done
here but now they're gone
Romeo and Juliet
are together in eternity...Romeo and Juliet
40,000 men and women everyday...Like Romeo and Juliet
40,000 men and women everyday...Redefine hapiness....
...
love of two is one
here but now they're gone
came the last night of sadness"
blue oyster cult πάλι.

Καληνύχτα σας

1 comment:

Anonymous said...

E3airetiko ar8ro sugxarhthria. Loipon, Natalia I strongly believe oti prepei na gineis sygrafeas gt einai fanero oti exeis talento sto writing. Mporei na mn symfwneis omws oloi eimaste kaloi se diaforetika pragmata. exeis potential kai gi auto nomizw oti prepei na to a3iopoihseis. Kunhghse to oneiro su pote dn 3ereis pou mporei na se vgalei kai pistepse me... a3izei!