Wednesday, July 11, 2007

παιδί μου ..(i)

παιδί μου,
πάρε αυτό το χάπι.
ένα ακόμη.
η ευτυχία με τρείς λέξεις:
του μυαλού αδράνεια.
είπαν πως όταν χάνεται κάτι που αγαπάς,
αυτό το χάπι σου χαρίζει ηρεμία.
είναι πάνω στο κομοδίνο σου παιδί μου.
άλλαξε πλευρά σήμερα το βράδυ.
μην το σκέφτεσαι,
αυτος,
θα ήθελε να προχωρήσεις.
παιδί μου,
μείνε ήσυχη αυτό το βράδυ.
και όταν κατά τις τρείς,
τα αναφιλητά διακόψουν τον ύπνο σου,
διέγραψέ το με το χάπι
αυτο
και άσε τον μορφέα στην αγκαλιά του,
ξανά,
να σε πάρει.
μου είπαν πως κάπου στον ουρανό
υπάρχει η ευτυχία.
Μου είπαν πως εσύ,
τώρα,
την αγγιζεις.
επίσης εχουν πει πως η γή,
είναι η πραγματική κόλαση.
έμαθα τα ευτυχισμένα να διαχωρίζω,
από όσα θλίψη φέρνουν.
το χάπι σας αυτό,
σε ποιον κόσμο ανήκει;
Πατέρα,
μου λείπεις σήμερα.
Είδα πάλι κατι που σε θύμιζε.
θυμιζε εσένα και τισ πολύτιμες συμβουλές σου.
Σήμερα Πατέρα σου μίλησα,
στο αμάξι μετά απο μια κουραστική μερα δουλειάς.
Με ανακουφίζει η απειροελάχιστη πιθανότητα,
πως ίσως και να ακούς.
Θα σου κάνω ένα μεγάλο πάρτυ,
μετα την κηδεία σου.
Θα βάλω την αγαπημένη σου μουσική,
χαρούμενη,
για να μην κλάψει κανείς.
Τα πολύχρωμα αστεία σου γεμιζαν τον κόσμο μου.
Θα διατάξω κανέναν να μην κλάψει,
μπαμπά μου,
στο ορκίζομαι.
Το χάπι τους δεν θα το πάρω.
Πως τολμάνε να μου προτείνουν,
οτιδήποτε που αποκόμισα απο εσένα να διαγράψω;
Ακόμη και την θλίψη σου αγαπάω,
μπαμπά μου.

No comments: