Wednesday, July 11, 2007

στάχτη και μπούρμπερη.

τελευταία δεν κοιμάμαι πολυ.
Τα μαθήματα για το φροντιστήριο είναι πολλά.Ο χρόνος για να ζήσουμε είναι λίγος.
Δεν ξέρω έχω βαρεθεί αυτη τη κατάσταση.
Την κολλητή μου,δεν την αφήνουν να βγαίνει(εξαιτιας αποτυχίας στις εξετάσεις)παρα ελάχιστα.Ευχαριστω απλως την Κατερίνα που υπάρχει και βγαίνουμε και παθαίνουμε τισ κρίσεις γελιου.
Κάηκε λοιπόν και η Πάρνηθα.Ζήτημα χρόνου ηταν.
Τα κανάλια πάλι χέστηκαν στο τάλαρο με την υπόθεση.
Δεν μπορω να εξηγήσω αυτή τη εμμονή των ανθρώπων να παρακολουθούν μονο τισ ειδησεις με παιδακια που χάνουν τη ζωή τους,περιουσίες που γίνονται στάχτη,οι οικονομικούς μεταναστες που πνιγονται μαζί με τα ονειρά τουσ στα συνορα.
Τι ακριβως συμβαινει;
Χαίρονται να βλέπουν τα πάντα να καταστρέφονται για να ανυψώνεται λίγο το ασήμαντο τους σύμπαν;(κεντρο του οποίου σαφως>οι ίδιοι)
Βαρέθηκα όλα τα ίδια άτομα.
Μου την έσπασαν και οι ροκαδες κ μεταλλαδες που κατηγορούν τους trendy ή emo επειδη ειναι ίδιοι.
Και εσείς ίδιοι είσαστε βρε μάπες.
Επίσης βαρέθηκα αυτους πυ νομίζουν πως ζουνε στο requiem for a dream ενώ δεν έχουν κανεναν απολύτως λόγο να είναι καν λυπημένοι.
Επίσης άλλο ένα άτομο να μου πει soz αντι για sorry και θα θυμώσω πραγματικάπολυ.
η συγνώμη ειναι ΜΕΓΑΛΗ ΛΕΞΗ.Αν έχεις τα κότσια να την πεις Οκ.Αλλιώς απλώς μην λες ΤΙΠΟΤΑ.
Τέλος,ένα μεγάλο χειροκρότημα στον παιδικό μου φίλο Ντίνο τον οποίο είδα στην ίδια θεατρικη παράσταση για δεύτερη φορα και απλώς ξαναείπα πως θα πετύχει στη ζωή του.
Επίσης,ενα sozzzz:Pστον αδελφό του και κολλητούλη μου Σπύρο που αναγκάστηκε να μου πει να "σκάσω"τουλαχιστον εικοσι φορες κατα τη διαρκεια της παραστασης.
Είμαι γουρουνι.


αυτό^^^^δεν υπάρχει πια.


Για αλλη μια φορά γράφω πραγματα που κανεις δεν διαβαζει
και που κανένα νοημα δεν βγάζουν.
Κοινώς>χαιρομαι μονη μου.
Τα λεμεεεε

No comments: